Граѓаните ги оценуваат општинските услуги
Главната цел на проектот е зголемена транспарентност за работата на општината преку широко учество и дијалог.
Конкретните цели се:
- Да се утврди и претстави какво е искуството со квалитетот на услугите од страна на оние кои ги добиваат (посебно жените) и оние кои ги даваат,
- Да се обезбеди информирано и заедничко планирање и одлучување,
- Да се подобрат услугите и да се сподели информацијата и одговорноста за следење на квалитетот.
Резултати и активности:
Резултат 1. Спроведена оценка на квалитетот на услугите од страна на најмалку 120 лица од заедницата со посебен фокус на жените.
А.1. Планирање и подготовка
А.2. Спроведување на Оценката на заедницата со претставници од заедницата (корисници)
А.3. Спроведување на Оценката со давателите на услугите
Резултат 2. Претставена оценката на граѓански форум (најмалку 80 лица) и развиен Акциски план за подобрување.
А.4. Заедничка средба/форум и развивање Акциски план
Резултат 3. Подобрување на услугите.
А.5. Спроведување на Акцискиот план и негово набљудување и оценка
Резултат 4. Изготвена 1 (електронска) публикација со резултатите од оценката на заедницата како идни насоки за општината.
А.6. Изготвување публикација за оценката во заедницата и нејзино споделување.